czwartek, 10 lipca 2014

Kalendarz? Czemu nie!

Witam witam :p
Powróciło mi się.
Miałam się zabrać za przeróbkę ubrań, ale moje pierwsze dwie próby poszły się kochać.
Nie chcąc robić dłuższej przerwy robię przerywnik w postaci kalendarza na wakacje :3

Znajdźcie sobie jakieś pudełko bądź kawał tektury, w moim przypadku było do pudełko w którym dostałam przesyłkę. Szczerze mówiąc nie wiem jaką część wycięłam, ale powstało mi to:




 Tak więc albo po zgięciach się sugerujcie, albo zegnijcie w podobny sposób (na trzy równe części).
składamy teraz to w ten oto sposób:



 Po czym sklejamy.



Teraz bierzemy się za odrysowanie podstaw:



I ich doklejenia:



Mamy już podstawę.
Przenosimy się teraz przed komputer i robimy sobie resztę.
Wygląda to mniej więcej tak: zmierzyć wszystkie krawędzie po czym znaleźć sobie duże zdjęcie, wsadzić je do painta i podobnie jak w przypadku planu lekcji  zrobić sobie kalendarz.


Zapisane w ten sposób zdjęcie kopiujemy do worda, ustawiamy wymiary na te same co na naszym modelu i drukujemy.

Teraz wystarczy tylko dopasować i przykleić.


No dobra dobra, ale to ma być kalendarz na wakacje, nie na miesiąc, prawda?
To bierzemy drugie zdjęcie i robimy kalendarz na sierpień. Dokładnie to samo co wcześniej :D

 Teraz mamy już dwie strony.


Zostały nam już tylko boki.



Dopiero teraz zdałam sobie sprawę że nie zrobiłam zdjęć boków :o
Może omińmy tą kwestie, po prostu wycinacie trójkąty ze zdjęć i przyklejacie na boki.


W ten sposób powstał wasz wyjątkowy kalendarz! Moje dzieło okazało się niewypałem przez moje błędne obliczenia (*le Taeyaka matematyk) i zdolności manualne.




Mam nadzieję że spodobało wam się :)



Wiem że dużo osób chciałoby małe kalendarzyki do portfela, jednak uważam ich wykonanie za banalnie proste. No chyba że już będą jakieś prośby to to zrobię :)
Postaram się zabrać teraz za przeróbkę ubrań.


Proszę o komentarze oraz jakiekolwiek znaki czy wam się podoba, bo to motywuje ! :D


Kontakt ze mną :
 
https://www.facebook.com/taeyaka
taeyaka@gmail.com
GG: 48518680


3 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł <3 Proszę o więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałam nominowana już wcześniej przez K-Teasure :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pomysły! Niby banalne, ale nigdy bym na nie nie wpadła. :D z pewnością będę je testować ^^ czekam na więcej! ^^

    OdpowiedzUsuń