środa, 9 lipca 2014

Zostałam nominowana ! *o*

Jak możecie zauważyć w komentarzu pod ostatnim postem zostałam nominowana do LIEBSTER award oraz the VERSATILE BLOGGER award. Zostałam nominowana przez K-Treasure. Jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa i pełna weny na kolejne pomysły!

IEBSTER AWARD


Zasady: Nominacja jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób oraz zadajesz im 11 pytań.
1. Gdzie wybrałabyś się w podróż poślubną?
Najprawdopodobniej na Okinawę, ewentualnie jakieś azjatyckie miasto turystyczne.
2. Jaka jest twoja ulubiona potrawa?
Chyba nie posiadam ulubionej... Przyjmijmy pierogi z truskawkami xD
3. Wesołe miasteczko vs. dom strachów.
Wesołe miasteczko
4. Jaki film mogłabyś oglądać bez przerwy?
Werewolf boy (POLECAM CAŁYM SERDUCHEM)
5. Czemu założyłaś bloga?
Chciałam wylać moją kreatywność do internetu oraz pokazać, że tak naprawdę nie trzeba mieć dużo kasy aby mieć przy sobie coś, co symbolizuje pasję. Osobiście już jakiś czas temu zaczęłam robić takie rzeczy, ale dopiero z czasem postanowiłam założyć bloga.
6. Gdybyś miała wybrać jedną rzecz, którą byś mogła jeść bez przerwy, co by to było?
Chleb XD
7. Jaki jest twój ulubiony sport?
Koszykówka
8. Czy słuchając muzyki "niby-śpiewasz" z wykonawcą, czy słuchasz spokojnie?
NIBY-ŚPIEWAM OCZYWIŚCIE XD Taki szpan że się udaje śpiewać te angielskie kwestie... :3
9. Ile książek masz w pokoju? Jaka jest twoja ulubiona?
Muszę liczyć? :D Przyjmijmy że jakieś 20, przy tym większość to lektury bądź książki wypożyczone. Nie posiadam ulubionej książki (mogę jedynie zdradzić że obecnie czytam Wojnę Opiumową ^.^)
10. Jaka jest twoja ulubiona czynność?
Gra na pianinie.
11. Gdzie odbyłaby się twoja wymarzona randka?
Szczerze to się nie zastanawiałam... Ale sądzę że w japońskiej restauracji :)

Moje pytania:
1.  Jaką widzisz przyszłość dla swojego bloga?
2. Czy uważasz że słusznie Cię nominowałam i dlaczego?
3. Panterka czy kratka?
4. Zjeść żabę czy ślimaka?
5. Oglądasz anime? /twoje ulubione?
6. Co wolisz: Być biedna ale mieć za męża ub / Być bogata, pracować dla ub ale być przez niego ignorowana?
7. Co sądzisz o homo?
8. Masz zamiar jakoś rozwinąć bloga?
9. Jakie masz plany na przyszłość?
10. Czy chciałabyś przekazać coś swoim czytelnikom?
11. Masz jakieś inne pasje?

THE VERSATILE BLOGGER AWARD

Zasady:
- Podziękować nominującemu blogerowi
- Ujawnić 7 faktów o sobie
- Nominować 7 blogów
- Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów
1. Mieszkam na wsi
2. Chciałam kształcić się muzycznie ale dwa razy mój wniosek o przyjęcie do szkoły pańswowej został odrzucony, więc chodzę do prywatnej.
3. Moim pierwszym kpopowym zespołem był Bigbang
4. Nie mam przyjaciół w mojej miejscowości... Raczej żyję swoim światem a znajomych mam tylko w szkole (10km od domu) xD
5. Nie przepadam za parringami, te hetero jeszcze jako tako, ale homo... Ja odpadam xD
6. Moim ub został niedawno Jay Park <3 
7.Nie oglądam dram :o


Nominowałam do obu nagród:
http://affection-shock.blogspot.com

Dziękuję~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz